مهرفوری

فروشگاه مهر - ارسال به سراسر کشور - ساخت مهر فوری - سفارش مهر

مهرفوری

۱۰ بازديد

ساخت مهرفوری

مهرفوری همان مهر ژلاتینی است که ساخت مهر در زمان کوتاه تری نسبت به مهرهای معمولی به طول می انجامد و به همین دلیل هزینه ساخت مهر آن دو برابر مهرهای معمولی است .مهرهای معمولی ژلاتینی (غیرفوری)  به طور معمول ۲۴ ساعته آماده میشوند ولی مهرسازی بصورت فوری در کمتر از یک ساعت بدون کاهش کیفیت ساخته شده و همانطور که گفته شد تفاوت آن در قیمت مهر است که مهر فوری دو برابر مهرسازی معمولی است.


خرید مهر برنجی

اگر به دنبال خرید مهر برنجی با کیفیت و منحصر به فرد هستید، می‌توانید به مجموعه گارنت گرافیک مراجعه کنید. ما با استفاده از تکنیک‌های حکاکی منحصر به فرد و با بهره‌گیری از مته‌های مخصوص، این مهرها با طرح‌های خاص را برای شما ارائه می‌دهیم.

تضمین کیفیت و دقت در حکاکی، از ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات ماست. ما به دقت به هر جزء از حکاکی اهمیت می‌دهیم تا مهر شما دارای جزئیات دقیق و زیبا باشد. همچنین، مهر دسته برنجی گارنت گرافیک تایید شده توسط بانک‌ها برای مهر و امضا است.

برخورداری از تجربه و مهارت در حوزه ساخت و خرید مهر برنجی ما را به یکی از انتخاب‌های اصلی برای افرادی که به دنبال مهرهای مطمئن و با کیفیت هستند، تبدیل کرده است. با انتخاب مجموعه گارنت گرافیک، از مزیت‌های حکاکی دستی و طراحی‌های اختصاصی برنجی بهره‌مند خواهید شد.

برای سفارش و طراحی مهر خود، کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و توضیحات موردنظر خود را بیان کنید. ما با افتخار مهر برنجی با ابعاد 1.5 در 2.5 سانتی‌متر را با نام و فامیل شما به شیوه‌ای منحصر به فرد و زیبا برای شما تهیه خواهیم کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.